Teemu Valkamasta Palax-koneiden tekninen asiantuntija

Teemu Valkama on aloittanut Palaxin teknisenä asiantuntijana 1.8.2022 lähtien. Teemu on paluumuuttaja, sillä hänellä on takanaan pitkä 15 vuoden ura Palax-tehtaalla, jonka jälkeen hän on ollut muutamia vuosia toisella toimialalla.

Teemun toimenkuvaan kuuluu Palax-maahantuojien ja tehtaan myynnin ja markkinoinnin tekninen tukeminen, takuu- ja reklamaatioasioiden käsitteleminen ja osallistuminen yhdessä tuotekehityksen kanssa klapikoneiden suunnittelun ja laadun kehittämiseen. Teemun rautainen osaaminen ja ammattitaito ovat suuresti arvostettua Palax-tehtaalla, ja tiimi on iloinen saadessaan hänet uudelleen tuekseen. Teemu on aikanaan tehnyt monipuolisesti eri työtehtäviä niin klapikoneiden suunnittelussa, myynnissä kuin huollossa, ja vastannut muun muassa kaikkien tehtaalla valmistettujen koneiden hydrauliikasta.

”Positiivisin mielin olen tullut takaisin. Odotan mielenkiinnolla, miten voin olla avuksi asiakkaille, jotta saamme heidän odotuksensa koneista paremmin täytettyä ja yhteistyössä suunnittelun kanssa kehitettyä koneistamme entistä parempia.”

Palax Technical Expert Teemu Valkama.

21.12.2023
Rauhoitumme joulun viettoon viikolla 52, jolloin tehtaamme on kiinni. Katso ohesta Palax-tiimin jouluinen videotervehdys
12.12.2023
Baltian maissa, missä polttopuun tekeminen on todellakin ammattimaista, pääsevät Palax -pyöröteräkoneet kunnon urakkatyöhön. Lue lisää kahdesta Baltialaisesta Palax -loppuasiakkaasta.
31.8.2023
TP Silvan Ylistaron tehtaalla työskentelevät sisarukset viihtyvät saman katon alla eri työkuvioiden parissa