Uudistunut Palax Deck 2.0 rankateline

Uudistunut käsisyöttöinen Palax Deck 2.0 on kevyt rankateline, jolla on silti kestävyyttä isojenkin puumäärien käsittelyyn 3000 kg lastauskapasiteetillaan. Merkittävin muutos rankatelineessä on sen kalteva rakenne, joka edesauttaa entisestään puiden syöttöä klapikoneelle. Joustavuutta puunrunkojen syöttämiseen tuo säädettävissä oleva pöydän leveys.

On aina ergonomisesti parempi ratkaisu syöttää puut klapikoneeseen työskentelykorkeudelta käsin kuin suoraan maasta, mikä lisää huomattavasti työtehoa. Palax Deck 2.0 rankateline sopii klapituotannon apuriksi silloin, kun haetaan käsisyöttöistä ja helposti siirreltävää rankatelinettä.

TEKNISET TIEDOT

• Lastauskapasiteetti 3000 kg
  • Leveys, säädettävä 1.25 – 1.85 m
  • Korkeus, säädettävä 0.84 – 1.02 m
  • Pituus 2.10 m
  • Paino 160 kg
  • Lastattavan puun pituus 200-400 cm
  • Lastattavan puun paksuus 5-40 cm
New Palax Deck table.

21.12.2023
Rauhoitumme joulun viettoon viikolla 52, jolloin tehtaamme on kiinni. Katso ohesta Palax-tiimin jouluinen videotervehdys
12.12.2023
Baltian maissa, missä polttopuun tekeminen on todellakin ammattimaista, pääsevät Palax -pyöröteräkoneet kunnon urakkatyöhön. Lue lisää kahdesta Baltialaisesta Palax -loppuasiakkaasta.
31.8.2023
TP Silvan Ylistaron tehtaalla työskentelevät sisarukset viihtyvät saman katon alla eri työkuvioiden parissa